2013. április 4., csütörtök


PARADOXON…

Mindig azt hallottam: - Törődj magaddal!
– Kérdeztem. - Ki törődjön magával?
– Te törődj! – Jött a válasz.
- De hát mindent én csinálok, azt is, aki törődik és azt is, aki nem. Hogyan cselekedhetek, önmagam nélkül? Hogyan tudok úgy tenni dolgokat, hogy közben nem vagyok ott?
- Hogyan tudsz tehetségtelen, sikertelen, boldogtalan lenni, ennyi tehetséggel, ennyi fénnyel, isteni tudattal?
– Van kiút?
– Az ember, olyan lett, mint a megpatkolt biztosíték. Működik, de a lényeg ki van kerülve. Minden, amit 100%-ig tudsz csinálni, az szeretet! Megtanultuk a helyette dolgokat, így rekedtünk két világ között. Mostanság annyi az anyagmágus, hogy egyből jön a válasz, - Ismerem mind a hét világot, hol rekedtem én? – De azok csak a külső dimenziók… Esendő lélek, te a teremtő és a teremtett világ között élsz. Értsd meg a paradoxon lényegét, csak úgy fejtheted meg a legnagyobb titkot…

Dezső Csaba Péter