2012. október 29., hétfő


2012. 8. 6.

SZAMÁRTÖVIS

Mester, én, nem idegesítelek, hogy állandóan itt vagyok és kérdezek? Nekem, csak te vagy. Én olyan vagyok, mint a szamártövis, soha nem hagylak el.
- Ne mond, hogy soha. Az elválás az élet része és idővel mindenkinek meg kell tanulni, a saját szárnyaival repülni, ez alól te sem vagy kivétel.
- Mester, akkor mégis, hol bukik el az a sok ember?
- Tudod a tehetséget könnyű összetéveszteni, a felkészültséggel. Hiába vannak szárnyaid, ha még nem tudsz szárnyalni velük, csak eltöröd azokat… Hallottál már gyermeket, miközben azt mondja, - én már nagy vagyok. – és valóban nagynak érzi magát. Isten nem várja, hogy ott töltsd a létezést vele, ő életet adott neked, hogy tapasztalj, élj, szeress…
- Mester, azt mondod, hogy ne hallgassalak?
- Nem, ezt mondtam. Régóta járod az utad, de most annak van az ideje, hogy olyan légy, mint a szamártövis. Csak, aki annyira szereti az istent, hogy képes bogáncs lenni rajta, hogy vele legyen, aki olyan, mint a kosz, ami beletörik a szövetbe, csak aki lerázhatatlan, azé az isten…