2012. október 10., szerda



2012. 8. 3.
Nem én vagyok a hibás…

Mester, annyi baj van ebben a világban, nincs elég munka, nincs elég pénz. Az emberek lelketlenek, ridegek, a nihil vezet mindent. Miért én legyek kivétel? Úgy sincs semmi remény. Mindenki annyira kiábrándult és felköltözött a saját fejébe, hogy az érzésekre is csak gondolunk. Közben olyan okos mindenki, hogy görbíti a teret és az időt… Ez már egy cyber világ?
- Tudod a gazdasági válság egy politikai és gazdasági alku következménye, de ez nem ment fel senkit a felelősség alól. Mindenki gőgös lett, felszínes és materialista. Az információ bálványimádását éljük. Az ateizmus a vallásokon belülre került. A felszínesség már-már a levitációhoz hasonlít. Eközben mindenki, csak másokra mutogat, és azt hajtogatják,
-NEM ÉN VAGYOK A HIBÁS!!!!!